Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie prowadzi nabór na stanowisko Specjalista w Dziale Promocji i Komunikacji
Od kandydata wymagane jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów I stopnia lub wykształcenie średnie oraz min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Ponadto musi biegle posługiwać się pakietem MS Office (Excel i Word) oraz posiadać bardzo dobrą znajomość narzędzi graficznych (np. Corel; Canva; Adobe -Photoshop, -Illustrator, -InDesign) oraz programów do montażu filmów i dźwięku.
OD kandydata wymaga się doświadczena w projektowaniu graficznym oraz pracy w marketingu lub promocji (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury)
Wymagania dodtakowe: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu
umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista
Więcej na https://muzeumciechanow.pl/nabor-na-stanowisko-specjalista-w-dziale-promocji-i-komunikacji