Mimo szeregu kłopotów pracujemy pełną parą nad tegorocznym festiwalem, który rozpocznie się już 4 października w Gdyni. Przez 4 dni pokażemy ponad 60 filmów dokumentalnych i fabularnych, zorganizujemy specjalną strefę debat, warsztaty dla młodych oraz wystawy.
Aby to wszystko mogło się odbyć, po raz pierwszy w naszej historii musimy zwrócić się do Was Drodzy Przyjaciele o pomoc – wspólne zorganizowanie przestrzeni do spotkań festiwalowych – namiotu dla FORUM NNW na Placu Grunwaldzkim.
Potrzebujemy 98 500 złotych!
Link do zbórka: https://zrzutka.pl/ma25hg
Chcemy, by wzorem poprzednich lat, przez cztery dni trwania naszego festiwalu w namiocie Forum NNW odbywały się panele dyskusyjne, spotkania z filmowcami i bohaterami, gośćmi festiwalu z Polski i zagranicy, wystawy i spotkania z autorami książek o historii najnowszej. Zorganizowana będzie także księgarnia festiwalowa.
Namiot musi być wyposażony w podłogę, oświetlenie, krzesła i regały wystawiennicze, sprzęt audio-video i wiele innych niezbędnych środków.
Chcemy, aby jak w ubiegłym roku namiot tętnił festiwalowym życiem!
Z dumą możemy stwierdzić, że przez lata wspólnie z Wami dokonaliśmy czegoś wyjątkowego.
Nasz Festiwal stał się miejscem, gdzie filmowcy z całego świata opowiadają o drogach do wolności, stworzyliśmy przestrzeń nie tylko dla kina, ale również dla świadków historii i ich rodzin, aby mogli z dumą opowiadać o własnych losach, a tym samym inspirować nas do przekładania historii na język filmu.
Festiwal NNW to ponad 100 retrospektyw w Polsce i na świecie, setki uhonorowań dla świadków historii, to dziesiątki filmów i projektów rozwijanych w Akademii Filmowej NNW, które dzięki nam zaistniały w kinie czy telewizji.
To w końcu warsztaty, wystawy i debaty historyczne w międzynarodowym gronie.
Wszystkie te działania jak również udział w samym październikowym wydarzeniu jest bezpłatny. To ewenement na skalę światową.
Wszyskich, którzy znają Festiwal Filmowy NNW, ale także tych, którym droga jest Pamięć i W jak Wolność, prosimy o darowanie środków dla realizacji naszego wydarzenia.
Serdecznie Dziękujemy!
Dyrektor Arkadiusz Gołębiewski z zespołem