Materiał promocyjny
Rozmowa z Sylwia Górną, dyrektorką oddziału Santander Bank Polska w Cichanowie
Co mieszkańcom Ciechanowa oferuje Santander Bank Polska?
W naszym oddziale przy ul. Pułtuskiej 4/6 obsługujemy klientów indywidualnych oraz, małe i średnie firmy. Mamy ofertę dla rolników i dużych firm – każdy znajdzie dobre produkty dla siebie lub swojej firmy. Można założyć konto, wybrać najlepszą formę oszczędzania czy finansowania potrzeb. Nasi klienci mogą całą dobę zarządzać swoimi pieniędzmi przez bankowość zdalną – Santander mobile lub Santander internet.
Z jakich produktów może korzystać klient indywidualny?
Mamy konta i karty dla dorosłych, nastolatków oraz dzieci (karta dla dzieci od 7 roku życia). Szeroka oferta oszczędnościowa pozwoli wybrać najwygodniejszy dla siebie sposób oszczędzania. Warto zwrócić uwagę usługę Moje Cele, która pozwala posiadaczowi konta systematycznie oszczędzać pieniądze np. podczas płatności kartą, zaokrąglając końcówki. Doradcy chętnie podpowiedzą, jak zarządzać finansami, oszczędzać na marzenia oraz jak zabezpieczyć się na przyszłość.
Czy konto bankowe może być wygodne?
Konto osobiste musi być wygodne w wielu sytuacjach życiowych. Nasz sztandarowy produkt, konto Santander takie właśnie jest. To konto, w którym wiele usług mamy za 0 zł. Opłata za prowadzenie konta i kartę dla osób powyżej 26 roku życia może być za darmo, jeśli klient co miesiąc zapłaci łącznie min. 300 zł kartą lub BLIKIEM. Nie pobieramy opłaty za wpłaty i wypłaty z naszych bankomatów, przelewy w aplikacji i internecie. Bezpłatnie realizujemy także przelewy natychmiastowe. W nowej ofercie banku pojawiły się rozwiązania, którym zdecydowanie warto się przyjrzeć, nie tylko dla osób, które często podróżują, ale również, gdy pracują za granicą i otrzymują tam pensję, kupują w sklepach za granicą.
A co z obsługą zdalną?
Santander stawia na intuicyjne narzędzia, które umożliwiają obsługę konta bez potrzeby odwiedzania oddziału. Nasze konta mogą być obsługiwane zdalnie – w aplikacji mobilnej lub przez internet. W aplikacji można nie tylko realizować przelewy, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi lub przejazd autostradą czy korzystać z BLIKA. Widzimy, że coraz więcej naszych klientów ceni sobie tę swobodę zarządzania finansami i korzysta z Santander mobile lub Santander internet. To wygodne rozwiązania dla osób, które cenią swój czas i chcą zarządzać swoimi finansami bez wychodzenia z domu.
Wspomniała Pani o ofercie dla dzieci- kiedy warto otworzyć dziecku pierwsze konto?
Do indywidualna decyzja, ale warto wiedzieć, że w ten sposób dzieci uczą się zarządzania swoimi pieniędzmi, co przyda się na całe życie. Oferta kont i kart dla dzieci oraz nastolatków to doskonały sposób, aby wprowadzić młodsze pokolenie w świat finansów. Celem banku jest edukacja finansowa od najmłodszych lat, jak zarządzać pieniędzmi, oszczędzać na marzenia i podejmować odpowiedzialne decyzje.
W banku otwieramy rachunki od pierwszego roku życia, kartę może dostać 7-latek. 13 latki korzystają ze aplikacji, płatności BLIK.
Ale do banku przychodzą nie tylko klienci indywidualni?
Oczywiście. Dużą grupę naszych klientów stanowią małe i średnie firmy, które tworzą lokalny rynek pracy. Niezależnie od skali działalności, nasze konta firmowe zapewniają dostęp do narzędzi umożliwiających zarządzanie finansami firmy z dowolnego miejsca 24/7. Dla przedsiębiorców mamy także instrumenty płatnicze, różne rodzaje finansowania, dopasowane do potrzeb i specyfiki działania.
Klienci, którzy prowadzą jednoosobowe działalności gospodarcze i mają u nas konto z bankowością internetową Mini Firma, mogą skorzystać z usług dodatkowych – np. e-księgowości czy e-pożyczki, dzięki której można sfinansować zakupy firmowe lub inne koszty prowadzenia biznesu.
Czy rolnicy znajdą w Santander Bank Polska coś dla siebie?
Dla rolników Santander Bank Polska oferuje również Agropakiet, dostosowany do specyficznych potrzeb branży rolnej. Umożliwia on zarządzanie funduszami oraz korzystanie z dodatkowych usług bankowych. Klienci mają dostęp do szerokiej oferty kredytów w rachunku bieżącym i możliwość zabezpieczenia ich gwarancjami BGK – de minimis, COSME i FPK Polfund. Na zakup maszyn rolniczych i środków dostępne są oferty leasingowe.
Coraz więcej spraw załatwiamy zdalnie, czy oddziały bankowe są wciąż chętnie odwiedzane?
– Naturalnie. Codzienne potrzeby finansowe w Santander Bank Polska można załatwić zdalnie przez Santander mobile lub internet. Ale nasze placówki bankowe są miejscem, w którym klienci chcą porozmawiać o swoich potrzebach finansowych czy skonsultować z doradcą plany dotyczące lokowania oszczędności. Dla naszych klientów jesteśmy zawsze wtedy, gdy nas potrzebują, wspieramy ich np. gdy kupują samochód czy planują remont i potrzebują szybko zasilić domowy budżet dodatkowymi środkami.
Zapraszam do naszego oddziału
Wyjaśnienia pojęć i definicji usług reprezentatywnych na santander.pl/PAD.
Konto Santander, konto osobiste to rachunek płatniczy.
Aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, Santander online to usługa bankowości elektronicznej.
Udzielenie kredytu oraz warunki kredytowania uzależniamy od wyniku badania zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego.
Usługi dostarczają partnerzy: eKsięgowość – InFakt sp. z o.o., ePożyczka – Santander Leasing S.A.
Szczegóły oferty, opłaty na www.santander.pl